Saturday, November 03, 2007

AGIT POP STRIKES BACK

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nije lose ali se isuvise vide politicki stavovi komentatora da bi bilo objektivno. I da, nije tacno da su svi zlikovci...a karanka, a komsika?

3:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Da Karanka je bas super...Sponzorusa i dizelasica koja je naucila da kuva

8:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Malo su ga preterali po pitanju da film je u stilu svi smo u blatu i niko nije nevin u srbiji...zar se film upravo ne bavi jednim cvekom i njegovom sudbinom, jednim biznismenom, jednim mafijasem i jednim politicarom! To sto agitprop cita to kao mrak u celoj zemlji govor o subjektivnosti i o sopstvenom dozivljaju zemlje koji iz projektovan kroz film ali i to je u redu jer zanci da film ne gusi licno i ostavlja prostor za ciscenje od sopstevnih mrakova. Meni je ovaj film, konacno neki, rekao da je kriv sistem koji je stvorio pojedince i napravio im prostor da se postpisu kao srbija...ali to su i dalje pojedici...nekih vise nema ali docice novi i sve se i dalje vrte u krug da nije tako ziveli bi u raju... Ja se neslazem sa nima jer zasto ja kao neko iz Srije bi imao osecaj krivice da sam deo kolekivnog zlocina! Upravo to nam svet nabacuje na ledja a zar mi upravo nepokusavamo da kazemo Hej krivi su pojedinci a ne ceo narod. U ovom filmu ja vidim to. A idim i mnogo vise svetla nego u bilo kom skorijem. U ostalom navedite mi film u kome su prikazane lepse kulise grada beograda! Meni ovaj film ulazi u 5 najboljih srpskih filmova svih vremena. Hvala mu na katarzi!

10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Opet je Dimitrije u pravu, dok mladjahni kriticari (M.cvetkovic,agitpop,gavrilo)gledaju film kao dobar teren za iskazivinje i dokazivanje svog nepojamnog filmofilskog znanja&ukusa te ga nemilosrdno gaze i gde treba i gde ne, Dimitrije ga posmatra kao fenomen te i vidi kakav efekat moze da ima na publiku i na celokupnu srpsku kinematografiju. Bravo Dimitrije,ostali,ipak je bolje da gledate DVD, to je intimno iskustvo, bioskop je nesto sasvim drugo...

4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

jedan od boljih domacih filmova u poslednjih 10 godina.

9:40 AM  

Post a Comment

<< Home