Thursday, January 11, 2007

OPROSTI, SRDANE

Danas je svim novinarima i filmskim autorima na mejl stigao Word fajl sa nazivom "nisam predsednik saveta festa.doc" u kome Srdan Golubović negira da je predsednik FESTa, što samim tim znači da otvaranje FESTa njegovom KLOPKOM nije konflikt interesa. Pismo kaže:

Nisam predsednik saveta Festa. Moj film «Klopka» otvara beogradski filmski festival i ne bih želeo da postoji bilo kakva sumnja da kao predsednik Saveta Festa prikazujem svoj film u okviru programa festivala. Pomoćnica gradonačelnika Beograda gospodja Gorica Mojović je na jučerašnjoj konferenciji za štampu Fest-a rekla da Savet festivala i dalje radi u istom sastavu. To nije tačno. Moj mandat predsednika saveta Festa je istekao u junu 2006., a od strane osnivača nije postojala želja da se saradnja nastavi. To čitava kulturna i filmska javnost već zna. Ponosan sam što je prošlogodišnji Fest bio jedan od najuspešnijih u poslednjih petnaest godina, i što je na inicijativu Miroslava Mogorovića i mene uveden prvi put profesionalni deo festivala B2B. Na tom dogadjaju se pojavilo preko četrdeset najznačajnijih evropskih filmskih producenata. To je veliki uspeh. Moj rad na Fest-u je bio iz ljubavi prema toj manifestaciji i želji da učinim nešto dobro i korisno za festival i grad Beograd.

Srdan Golubović


Mi smo se našalili na temu predsednikovanja i prikazivanja KLOPKE na otvaranju.

Oprosti, Srdane.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

U svim novinama se provlaci kako ce klopka biti prikazana na Berlinskom festivalu. Naravno niko ne kaze da li u zvanicnoj takmicarskoj konkurenciji, ili van konkurencije. Znate li vi mozda?

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja se izvinjavam, znam da je malo off topic... Ali, budući da je prošla premijera A3, postoji li neka šansa da se dođe do scenarija pošto imam jaku želju da ga pročitam?

3:02 PM  
Blogger doba_nevinosti said...

Bice u programu FORUM...

6:46 PM  
Blogger doba_nevinosti said...

Borkese, evo jedne ranije verzije koja je procurela na net
http://www.geocities.com/shahowsky/A3scv6februar.pdf

2:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

@ Doba Nevinosti, hvala veliko :)

3:24 AM  

Post a Comment

<< Home