Monday, October 23, 2006

PRODUCTION UPDATE


Dnevnik jednog filma polako postaje dnevnik naših života.
Sve više se pitate šta se dođavola zbiva sa DOBOM. A sve manje šta se zbiva sa NEVINOŠĆU.
Here's the deal.
Mi smo dobili 5 000 evra od Grada da razvijamo scenario. Scenario smo razvili a pare nismo potrošili. I sada te pare hoćemo da investiramo u snimanje promo filma, koji smo već najavili, i trenutno radimo na tome. Promo film će naravno ući u veliki film tako da će te scene koje budu snimljene biti iskorišćene i samom DOBU NEVINOSTI, pa je to na neki način i početak snimanja.
Želimo da taj promo film snimimo u beogradskoj ARENI. Zbog nekih administrativnih stvari, još nismo uspeli da dobijemo datum kada ćemo moći da snimamo na toj lokaciji.
Ali, pripreme za to snimanje smo već započeli.
Imamo kostimografkinju, Zoranu Pantović, i ona je dizajnirala super kostime za naše junake. Ona je jedno srce.
Imamo i scenografa Stefana Ikonića koji šće napraviti super scenografiju za našu priču. On je jedno srce.
Imamo dizajnera Andreja Dolinku koji je osmislio neke super dizajnerske fore za scenografiju. On je iz Bečeja.
Imamo obećanje CICA GLAMURAMICA da će da glume u našem promo filmu! Jupi! Cice glamuramice su inače nešto najslađe na svetu. Kao medena srca ili Munchmellow.
Imamo ekipu divih organizatora predvođenu Milošem Nešovićem koji brinu da se ovo sve ostvari.
Funkcija našeg promo-filma je da pokaže kako je naša ekipa sposobna da snimi zanimljiv film. Pošto je reč o debitantskom filmu, ljudi slabo veruju u nas. I zato moramo da im pokažemo šta sve umemo.
Što se tiče VEEEEEEEEEEELIKOG FILMA, trenutno razmatramo ponude tri produkcijske kuće. Promo-film će svakako ojačati našu poziciju u tim pregovorima.
Kao poslastica, evo još jednog demoa za plakat, koji je dizajnirao Andrej Dolinka.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bice da ste malo prducnuli u čabrić. Bolje da ste manje srali a više radili, bar bi vam bio bolji filing. Zovite Paskaljonija da vam uradi promo film. Ko zna možda se i zbližite......

7:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Smaras, brate. Kako te ne mrzi da saljes te hejterske poruke, ima toliko pametnijih stvari koje bi mogao da radis u zivotu.

10:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

OH, znači, da im ne stajem na muku?......Ok, tatatirci, samo napred..... "slomite nogu"( što bi rekli Ameri).
I uopšte ovo nisu hejterske poruke, nego mi je smešno pa se malo zezam, i to prilično benigno....a njihovi komentari uglavnom su u metastazi.

3:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pa evo, moji nisu.Iz iskustva znam da poslednja stvar koja bilo kome treba kada se nesto radi jeste da ti neko kenja sa strane, i seiri nad tvojim neuspehom, bez nekog odredjenog razloga.
Ukoliko te nerviraju, a ti nemoj da se bavis njima.Kad im film izadje, napisi negativnu kritiku za neke novine ili postavi komentar na forumima.
Ako imas neki konstruktivan predlog, pa makar im i ne isao niz dlaku, to je super, ali prazno pljuvanje... To je dosadno.
Ukoliko te licno ugrozavaju (u sta mi je tesko da poverujem), to se resava na drugi nacin :)

8:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ma, OK....peace... Sad sam provalio u kom su bedaku kad i jedan običan podsmešljiv komentar može da im bude otežavajuća okolnost. Brate, mnogo si ti iskomplikovao....btw moj komentar i jeste konstruktivan : Nemoj da sereš uzbrdo!!! Jer će govna da ti se sruče na glavu tj. što bi naš narod reko "pljuni povrh sebe pa na sebe"
Nazovimo ovo samo logičnom posledicom dugogodišnjeg Mitinog kritičarenja. Jbg malo se preračunao,nije razmišljao da jednog dana treba da snima film u Srbiji...a meni je kao običnom gledaocu veoma smešno kako se on koprca.
'Ajd zdravo totalno ste detinjasti. Ako hoćeš hvalospeve nadji ribu ili zovi tetku na blog da ti priča kako si lep i najbolji.

3:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

O, Boze! Zasto svako nema blog u ovoj zemlji, pa npr. kada neki bravar popravlja, pretpostavljam, brave da se mi kacimo na net i kenjamo mu kako su mu brave sranje itd.

6:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Pa zar ti još nisi skapirao da ustvari SVAKO IMA BLOG!!! I nisi ti ono što pišeš o sebi na blogu, nego si nešto izmedju onog što je o tebi napisano i onog što si o sebi prećutao... i nemoj da se žestiš.... kad si pravo srce.

7:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

medena srca? mozda ona budjava u napusetenoj stark prodavnici

5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

2:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Good brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

4:42 PM  

Post a Comment

<< Home