Wednesday, April 26, 2006

!!!RASPORED ZA UŽI KRUG!!!

UPDATE!

Pošto su kandidati podeljeni u grupe, molimo ih da se pridržavaju rasporeda koji su im rekli oganizatori kastinga!

UPDATE!

UŽI KRUG KASTINGA ĆE BITI ODRŽAN 29. i 30. APRILA i 1. MAJA, U BIOSKOPSKOJ SALI FAKULTETA DRAMSKIH UMETNOSTI, U BEOGRADU. SVI KASTINZI POČINJU U 12 ČASOVA.

Svi kandidati će u predstojećih par dana biti kontaktirani telefonom kako bi im dostavili tekstove koje treba pripremiti.

29. april

Andrej Životić
Marko Pavlović
Milan Tubić
Aleksandar Filimonović
Žarko Stepanov
Milan Ojdanić
Stefan Vitas
Jelena Mrđa
Slavica Vučetić
Doris Rodić
Milica Stanisavljević
Katarina Danojlić
Jelena Rakočević
Aleksandra Ivanović
Ljuma Penov
Tinja Došen
Ivana Nišavić
Marija Kovačević


30. april

Tijana Pečenčić
Milena Jakšić
Nina Lazarević
Nađa Maršićević
Nikola Tomašević
Marko Marković
Nemanja Nenezić
Marko Trajković
Milan Đorđević
Maja Borović
Milica Grujičić
Ivana Vukčević
Dubravka Kovjanić
Anđela Stamenković
Teodora Živanović
Žana Gardašević
Marina Lazarević
Maša Dakić


1. maj

Zlatko Rakonjac
Milutin Milošević
Boris Stamenković
Marko Atanacković
Milan Vučković
Nikola Glišić
Marko Savić
Stefan Bundalo
Vladan Milić
Aleksandar Jovanović
Vladimir Đoković
Jovana Dukić
Mirka Vasiljević
Suzana Lukić
Dragana Milošević
Danijela Štajnfenld
Sanja Popović
Jana Milić
Tamara Petrov
Marina Savić
Maja Cimeša
Katarina Marković

22 Comments:

Anonymous Anonymous said...

na spisku ste napisali Marko Trajkovic umesto Milan(to ime je bilo ispisano na prvobitnom spisku)... pa me interesuje da li je doslo do promene ili je to samo greska?

3:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kad cete nas kontaktirati i kad cemo dobiti TEXTOVE...i zasto samo u trecoj grupi ima podjednako muskaraca i devojaka?
Hristos vaskrese...

3:57 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

Vaistinu vaskrese!

Za Trajkovica je greska. Sto se tice spiska, u iste grupe su stavljani kandidati koji po izgledu odgovaraju jedni drugima.

8:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

jel to znaci da ce u trecoj grupi prvi decak i prva devojcica raditi u paru ili ste imena stavljali bez ikakvog reda?
molim vas odgovorite

hvala

3:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cao,
Bilo bi predivno da me obavestite o kakvom se castingu radi, tj. za koji film. i kakva vam zena treba?
:-)
Hvala,
Pozdrav,
Hristina Popovic

hristinapopovic@yahoo.de

5:38 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

imena stavljamo bez ikakvog reda... budite spremni da na ovom kastingu provedete nesto vise vremena nego na preliminarnom.

12:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

h

3:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

i sta sad!?
hristina moze da se javi i u ovoj fazi kastinga i da uleti tek u drugom krugu???

strasno...

6:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mislim da pravite gresku sto nam necete ranije dati text na proucavanje.Svako bi trebalo da zna text napamet,a ne da se tamo pogubimo sa onim papirima u rukama,mislim da bi vama bilo lakse a i nama...

7:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

mene samo interesuje da li ce nama ti textovi zaista biti dostavljeni putem e-mail-a ili cemo ih dobiti tek tamo?(Posto su me danas zvali da me obaveste za datum,vreme i mesto ali niko nije pomenuo textove a ja sam zaboravila da pitam,pa ako neko moze da mi odgovori?)

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

1. A jeste li zvali sve ljude za kasting ili niste jos...?

2. HOCETE LI AKO BUDU NEKE IZMENE KAO NAPRIMER POMERANJE GRUPE ILI VREME KASTINGA OBJAVITI NA SAJTU ILI CE TE DA ZOVETE TELEFONOM?

MOLIM VAS MI ODGOVORITE NA OVA DVA PITANJA....

HVALA

4:36 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

Sve informacije cete dobiti telefonom. Ako vas nisu zvali do sada, a nalazite se na spisku, onda verovatno nisu uspeli da vas dobiju. Ne gasite mobilne!

6:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

a jel ima neki broj da mi okrenemo, koji mozda nismo u mogucnosti da primimo poziv (promena broja..) ?

10:36 AM  
Blogger doba_nevinosti said...

mozete da pisete na
dobanevinosti@yahoo.com i da ostavite novi broj

10:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

E neka neko kaze utiske sa uzeg kruga...meni je bilo super i super je ekipa...

10:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

I meni isto.

1:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

KAD CE BITI REZULTATI???

3:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

DA, STVARNO; KADA CETE JAVITI KO JE PROSAO...?

5:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

rekli su za 10 dana...

1:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

meni se svidja sto su svi opusteni i mladi,soriste se slengom bgd-a,i to je do jaja(mislim na ekipu filma)
pozzzz

4:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jel moze neko da nas obavesti sta se dogadja i kad ce rezultati?
I naravno kako su oni bili zadovoljni kandidatima?POZ

6:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam Ana,ali ne iz Doba nevinosti :-).Redovno pratim vas sajt i JAKO MI SE DOPADA!!!Radujem se da pogledam vas novi "LUDI" film!!!Glumci, srecno!

8:49 AM  

Post a Comment

<< Home