Monday, November 07, 2005

NEVINI TERORISTI vs KIMOVI

Evo bizarnog Dimitrijevog otkrića sa neta.

Spletom nekih neobičnih okolnosti na netu su mi se povezale dve priče koje sam odavno čuo.
Pre nekog vremena, drug Goran mi je ispričao priću o južnokorejskom reditelju koga je kidnapovao Kim Džong Il, sadašnji severnokorejski diktator, tada samo sin Kim Il Sunga, tadašnjeg vladara, i terao ga da u Severnoj Koreji sa svojom suprugom, najvećom južnokorejskom divom, snima filmove. Toj priči ću se vratiti u slučajnom browsovanju neta za nekim opskurnim filmovima katastrofe, žanra koji potajno volim. Pošto je George Kennedy oduvek bio obeležje ortodoksnog filma katastrofe u šta vas može uveriti čak i ovlašan pogled na njegovu filmografiju, poznat još po tome što su ga uzimali kao neku vrstu maskote, tipa ako je George u avionu, znaš da će se nešto pokvariti, setio sam se nekog kataloga sa American Film Marketa koji mi je otac doneo još neke 1989, kada je Kennedy bio na plakatu za neki azijatski B-film na kome je još bila i eksplozija putničkog aviona, narezak katastrofe sa buta. Na IMDB shvatih da je reč o filmu MAYUMI: VIRGIN TERRORIST, taj naziv odjeknuo je kao materijal za DOBA NEVINOSTI. Potraga za daljim informacijama o plakatu iz detinjstva me je odvela na prezentaciju reditelja.
Ispostavilo s da je to Sang-ok Shin. Reditelj koga su kidnapovali. Deo njegove životne priče posle nađoh u Village Voiceu. Opaka priča!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home